maandag 29 januari 2007

en alweer maandag

Vandaag lijkt alles wat lichter als de voorgaande dagen. Ik had zelfs geen energie om hier wat te schrijven.
Maar vandaag begon beter, zelfs weer wat huishoudelijke zaken op orde gekregen. Er liggen sinds de verhuizing nog veel te veel klusjes die gedaan moeten worden. Het laatste jaar in Rotterdam had ik alles flink verwaarloosd en het lukte me niet om daar vóór de verhuizing nog wat aan te doen. Zodoende werd er heel wat Rotterdams stof meeverhuisd en in het afgelopen jaar is het meeste stof wel vewijderd, maar er moet nog wel wat gebeuren.
Sinds de hittegolf in juli was het huishouden er weer regelmatig bij ingeschoten, dat was één van de aanleidingen om met de Seroxat te stoppen... de lethargie.














De avond achter de laptop doorgebracht met het bewerken en uploaden van de foto's die ik afgelopen donderdag gemaakt had.

Twee slapende Chow Chows op de vloer, ze wachten op Frank.
Maandagavond is bridge avond. In mei is hij weer begonnen met bridgen, om in elk geval één avond in de week voor zichzelf te hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou, om letargisch te zijn hoef je geen Serotax te slikken hoor. Ik ben al jaren letargish. Had ik geen werkster, dan waren we al jaren geleden overleden aan stofinademing, huismijtplaag en wat al niet meer. En dat ramen gezeem is ook zo'n onzin. Lang leve de hulp. Hoe is het weer bij jullie? Bij ons (eindelijk) regen. Regen regen en nog eens regen.