dinsdag 23 januari 2007

Vooruitgang...?

Er lijkt vandaag een beetje vooruitgang in te zitten, het dal wat minder diep.
Zelfs Chimay, mijn barometer op dit gebied, lijkt er tevreden mee.
Alhoewel ik bij het inslapen erg veel onrust voelde, werd ik vanochtend wel wat sneller wakker en kwam ik ook iets sneller op gang.

Het weer was eindelijk ook wat beter, wel erg koud, maar helder en wat zon. Echt Chow-weer, Chimay en Gladdich hebben dan ook een groot deel van de dag in de tuin doorgebracht.

Vanmiddag weer eens de fiets gepakt en een stukje met Chimay gefietst, daar was ze heel blij mee. Alleen op stap met mij, zonder Gladdich, is tegenwoordig ook een uitzondering...
Even naar het sluisje, stukje fietspad, door het Hollandse Hout (het blijft een genoegen om al die mooie huizen en tuinen daar te bekijken!) en weer terug door het uitlaatgebied.


















de route; bekijk het kaartje op Google-Maps

We voelden ons alle twee prettig toen we weer thuiskwamen, Chimay en ik!

Geen opmerkingen: