vrijdag 14 oktober 2011

naar Rotterdam

Frank moest de afgelopen tijd vaak in Rotterdam zijn. Zijn tante is dement geworden en kon niet meer op zichzelf wonen. Vorige maand is ze opgenomen in een verzorgingstehuis, maar er moest natuurlijk nog van alles geregeld worden: huur opzeggen, huis leegruimen, overleg met het tehuis. Vandaag zijn we even gaan kijken in het nu leeggeruimde huis.

Maar eerst nog even op bezoek mij mijn ouders in Den Haag.
Door naar Rotterdam Zuid, het huis is keurig leeg gemaakt en nu naar de Kralingse Plas, waar we met een vriendin gaan eten.
De plas ligt er prachtig bij, bijna geen wind en prachtige kleuren van de ondegaande zon:

De skyline van Rotterdam aan de overkant van de Kralingse Plas:

En de zoom van mijn nieuwe camera doet het ook goed, rechts is de top van de Erasmusbrig te zien en de M staat op een hoog gebouw dat op Zuid staat!

Ik begin te merken dat de vitamine B12 effect heeft, deze dag makkelijk vol gehouden, dat was me twee maanden geleden niet gelukt!

Geen opmerkingen: