zondag 9 november 2008

Shiba puppies

Gisteren zijn we, na een bezoek aan Franks jarige vader in Rotterdam, naar Klaaswaal gegaan om de Shiba pupjes van Ben en Ilone te bekijken. Een leuk stel die vier!
Ik was mijn camera vergeten dus hier een foto die ik van Ilones weblog gehaald heb van Ben met de pups:
Demi (Xin-Feng's Demeter) was weer erg blij om ons te zien. Ilone had een prachtig kadootje voor ons, een foto van Demi van chocolade, ter ere van het behaalde Jeugdkampioenschap:
Ik wist niet dat je dit met chocolade kon doen! Er zat een stickertje op van Chocolaterie Robbertsen in Oud-Beijerland

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Met chocolade kan haast alles.
En aangezien wij Demi om op te
(vr)eten vinden, leek het me wel een leuk idee om haar in chocolade om te zetten. Kun je ze met een gerust hart opeten en blijft Demi zelf toch heel.
En nu op naar het Nederlands Kampieonschap.

Anita zei

Demi is inderdaad om op te (vr)eten en de chocolade-uitvoering is ook erg lekker!
Eigenlijk eten we sinds ruim twee maanden geen zuivel en geen suiker meer, maar dit is te lekker om weg te geven. Een enkele keer "zondigen" moet kunnen en hiermee kunnen we een tijd vooruit ;-)

Anoniem zei

Oeps, even niet aan gedacht.
Dan maar een keertje zondigen hoor of een heleboel keer een beetje.

Anita zei

Vandaag en gisteren héél lekker gezondigd en de chocolade is nog niet op ;-)