zondag 18 november 2007

Gladdich de geweldige

Gladdich is geweldig met de pups. Alleen als er toeschouwers zijn heeft hij de neiging zich iets te veel uit te sloven en net iets te grof met de pups te spelen. Maar verder niets dan lof. Vooral de teefjes vindt hij geweldig.

Hier een filmpje van Gladdich die met Demi (Xin-Feng's Draupadi) speelt:


Inmiddels zijn er nog maar twee pups hier, de twee langhaar teefjes. Dat is beter te doen als zes puppies ;-)
Frank heeft zijn eerste nacht als slaapwacht gehad en dat is goed gegaan. Ook ik heb mijn eerste nacht zonder Frank goed overleefd.

Gladdich is niet alleen goed bezig met de pups. In de afgelopen weken heb ik twee keer een paniek aanval gehad toen ik met Chimay en Gladdich aan het wandelen was. Beide keren kreeg Gladdich me redelijk snel weer rustig en daarna bracht Chimay me keurig naar huis.

Geen opmerkingen: