zondag 25 oktober 2009

Mini Bull Terriers

Ja, je leest het goed, nee ik wil er geen ;-)

Maar via Val was ik gevraagd om te schrijven op de Kampioenschapsclubmatch van de Miniatuur Bull Terrier vriendenkring. Er was een Engelse keurmeester, mevrouw J. Shaw en er werd dus iemand gezocht die het Engels goed genoeg beheerst.
Frank ging mee om in geval van nood het schrijven over te nemen, Chimay als mijn steun en toeverlaat en Eoos om eens te wennen aan een show. Val was ring commissaris en Marijke ging ook mee.
Links de keurmeester, mevrouw Shaw en achter de tafel ik (Anita) en Val.
Het ging goed, er waren niet heel veel Mini Bull Terriers (18), dus het schrijfwerk viel mee. Chimay lag trouw de hele tijd achter me: en Frank en Eoos keken toe vanaf de kant:
Het was een geslaagde dag.
Misschien wel voor herhaling vatbaar ;-)

2 opmerkingen:

Ilone zei

Fijn dat het zo goed gegaan is.
Toch een hele stap nietwaar?

Anita zei

Zeker Ilone en het ging goed, dus dat is heel mooi!