maandag 28 januari 2008

Xin-Feng's Desdemona (Desna)

De laatste langhaar die we bezochten was Desna (Xin-Feng's Desdemona) in Veen.
Wat een prachtige Chow is zij aan het worden, mooi vierkant en in balans. Ze is een vrolijke deugniet, erg blij dat ze ons terug zag.

Ze was eigenlijk niet van plan om even stil te staan voor een foto:

Frank hield haar even vast, maar je kan zien dat ze dat niks vond:

voor een koekje bleef ze even zitten:

Kortom een leuk en eigenwijs Chowtje, die het erg naar haar zin heeft, dat was weer een geslaagd bezoek!

1 opmerking:

Anoniem zei

O, jij bent ook leuk om te zien zeg.
Ook zo'n lekker brutaal smoeltje. Je straalt het ook uit, van ik heb geen tijd voor al dat gedoe. Net als ik eigenlijk. Mijn baasjes zeggen dat ik het meest eigenwijze hoofd heb van al hun hondjes.
Nou vraag ik je.....

Groetjes van je korthaar zusje Demi