woensdag 30 april 2008

overzicht boeken gelezen in april

Het kukel, Marten Toonder
Het spoor van de komeet, Hans Werner
De Tubals in Amerika, Hans Werner
Columbia en de strijd tegen de slavernij, Hans Werner
De mare van de Witte Toren, Alet Schouten
Gaten, Louis Sachar
Het verhaal van Jette en Frieder, Klaus Kordon
De rode matrozen, Klaus Kordon
Met je rug tegen de muur, Klaus Kordon
De sloven, Marten Toonder
De eerste lente, Klaus Kordon
Frank, of hoe je vrienden vindt, Klaus Kordon
Honderd jaar en een zomer, Klaus Kordon
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht, Mark Haddon
Uitgestoten, Rosemary Sutcliff
De wildernis, David Almond

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje, jij leest veel. Ik ben al 4jaar aan 1 boek bezig. Zo erg dat ik van het begin al niet meer weet waar het over ging. Ik kom er echt niet aan toe.

Fijne 2e pinksterdag

Richard zei

Alweer een prachtige lijst!

Anita zei

Hoi Ilone

Toen ik jong was las ik ook heel veel, maar op de middelbare school met het "verplicht lezen" kwam daar de klad in.
Uiteindelijk wel weer aan het lezen gegaan, maar toen alleen nog jeugd- en kinderboeken.

Toen ik ziek thuis kwam te zitten kwam er weer de klad in, was blij als ik een Bouquet-reeksje in de maand las en zo af en toe een "echt" boek ;-)

Afgelopen januari lukte het ineens weer en nu lees ik weer elke dag een paar uur.

Anita zei

Dank je Richard,
ik ben weer lekker aan het lezen de laatste tijd ;-)