maandag 18 februari 2008

Library Thing

Ik had het vorig jaar al op het weblog Jipjip van Richard Thiel gezien en onlangs nodigde mijn vriendin Ellie me ook uit:

On line je boeken invoeren en op basis van je eigen boeken kan je suggesties krijgen: andere mensen met deze boeken hebben ook ....
In de kolom rechts staat een widget met de laatste 5 boeken die ik op Library Thing heb ingevoerd (en dus aan het lezen ben of recent gelezen heb).

Ik gebruik nu nog de gratis service, maar daar is de limiet 200 boeken. Dus heb ik besloten om de boeken die ik dit jaar lees op Library Thing te zetten.
Misschien dat ik nog een betaald lidmaatschap neem om onze hele collectie, op dit moment zo'n 1850 boeken, er ook op te zetten.

1 opmerking:

Richard zei

Mooie boeken! Je hebt nog niet zo veel ingevoerd, maar we hebben nu een aardige overlap. Dat komt door de Tillerman-boeken, zo te zien.